پیام تبریک شهردار تهران به شهروندان مسیحی

شهر: شهردار تهران فرارسیدن میلاد مبارک حضرت مسیح (ع)، بزرگترین جشن مسیحیان جهان را به تمامی شهروندان مسیحی تبریک گفت و افزود: این مناسبت فرصتی دوباره برای تجدید مهربانی و همدلی ما با مسیحیان ایران و جهان است.

به گزارش خبرنگار شهر، پیام پیروز حناچی شهردار تهران به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح  با عبارت «به نام خداوندی که مردم را از نژادها و قوم های مختلف آفرید تا به خوبی از یکدیگر بازشناخته شوند.»آغاز می شود. 

در این پیام آمده است: "محبت، عشق به همنوع و کمک برای رشد و تعالی بشر، یکی از مهمترین وظایف دینی و اخلاقی ما و یکی از زیباترین دستورات الهی برای زندگی و همزیستی اجتماعی انسانها است. همه انسان ها لایق دوست داشتن، دوست داشته شدن، ملاطفت، خیرخواهی و نیک فرجامی هستند. امروز که انسان درگیر جنگها، تحریمها، معضلات اخلاقی و به ویژه بیماری کووید-۱۹ است؛ بیش از هر زمان دیگری به تامل، توسل و عمل به این آموزه های الهی نیازمندیم.

تهران، شهری که ما می کوشیم آن را به عالی ترین شکل ممکن، به "شهری برای همه" تبدیل کنیم؛ شهریست که به گواه تاریخ، پیروان ادیان مختلف الهی سالهای طولانی در آن، کنار هم با صلح و دوستی زیسته اند و امروز همچنان این پیوندهای دوستی مستحکم تر از گذشته قابل رویت است. میلاد مبارک حضرت مسیح (ع)، فرصتی دوباره برای تجدید مهربانی و همدلی ما با مسیحیان ایران و جهان است. امیدواریم روزی در تمام شهرهای جهان فرا برسد که همه اقوام، ملیتها و پیروان ادیان الهی، در کمال صلح و آرامش و سلامتی، در کنار یکدیگر زندگی شیرینی را تجربه کنند.

من از طرف همه شهروندان تهرانی فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت عیسی (ع) را تبریک عرض می کنم و برای همه مسیحیان تهران و جهان سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و بهروزی آرزومندم. "

۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
کد خبر: 7330

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =