حذف امضای دستی در صورتجلسه کمیسیون مناقصات

شهر: از ۱۰ دی ماه ۱۳۹۹ صورتجلسه مناقصات شهرداری تهران از سوی اعضای کمیسیون مقرر در ماده ۱۳ آیین نامه معاملات شهرداری تهران به صورت الکترونیکی (دیجیتال) امضا خواهد شد.

محمدرضا زارعلی، مدیرکل امور مالی و اموال شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر، بیان کرد: امضای دیجیتال صورتجلسه کمیسیون مناقصات یکی از گام های مهم در شهرداری تهران در زمینه انجام تمام الکترونیک معاملات است.

زارعلی با بیان اینکه برای انجام این کار تمهیدات لازم اندیشیده شده است، گفت: درگاه صدور گواهی الکترونیکی میانی به اعضای *کمیسیون ماده ۱۳ معرفی شده و اعضا پس از ثبت نام و دریافت کد پیگیری از طریق این درگاه به همراه کد پیگیری و توکن هایی که با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران تهیه و در اختیار همکاران قرار گرفته به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه و امضای دیجیتال خود را دریافت می کنند.

مدیرکل امور مالی و اموال شهرداری تهران، افزود: دوره های آموزشی نحوه استفاده از توکن و امضای دیجیتال برای مناطق ۲۲ گانه برگزار  و مقرر شده در آگهی های مناقصات مناطق ۲۲ گانه هم به موضوع امضای دیجیتال صورت جلسه مناقصه از سوی شهرداری تهران به لحاظ ایجاد شفافیت و اطلاع رسانی به پیمانکاران اقدام شود.

به گفته او؛ به این ترتیب برابر تمهیدات صورت گرفته امضا دیجیتال صورت جلسه‌های همه مناقصاتی که از دهم دیماه به بعد در مناطق ۲۲ گانه برگزار خواهد شد جایگزین امضای فیزیکی و دستی می شود. 


به گزارش خبرنگار شهر، کمیسیون مناقصه (موضوع ماده ۱۳ آیین نامه معاملات) از پنج نفر به شرح زیر تشکیل می‌شود:
1 - یکی از معاونان شهرداری تهران به انتخاب شهردار تهران.
2 - مسئول امور مالی شهرداری تهران و در غیاب او جانشین او.
3 - مسئول واحد تقاضاکننده مورد معامله و در غیاب او جانشین او.
4 - مسئول امور حقوقی شهرداری تهران و در غیاب او جانشین او.
5 - یک نفر مأمور فنی به انتخاب شهردار تهران.
در صورتی که در مدت مقرر پیشنهاد قیمتی از سوی پیمانکاران و تامین کنندگان کالا و خدمات رسیده باشد ،کمیسیون مناقصه تشکیل می‌شود و پیشنهادهای رسیده را اعم از این که یک یا بیشترباشد رسیدگی و تصمیم اتخاذ میکند.

خبرنگار: فریبا رحمانی

۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 7384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =