۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 7386

بوستان ترنج زندگی در محله ارامنه افتتاح می شود

شورایاران زبان گویای شهروندان در محلات هستند
بوستان ترنج زندگی در محله ارامنه افتتاح می شود

نشست هم اندیشی شهردار منطقه۸ با اعضای شورایاری محله‌ زرکش برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، مهناز استقامتی شهردار این منطقه گفت: هماهنگی، همدلی و همکاری شورایاران منطقه، در اجرای پروژه های کوچک مقیاس مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است، ما در کنار هم برای تحقق شعار «تهران شهری برای همه» تلاش می کنیم تا با اجرای پروژه های محله محور، مشکلات موجود در منطقه را از پایین ترین سطوح اصلاح کنیم.

شهردار منطقه ۸ با بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی در شورایاری ها از ارکان اصلی هستند، افزود: شورایاران زبان گویای شهروندان در محلات هستند، تشکیل کارگروه های تخصصی به منظور مشارکت شورایاران در شناسایی و رفع مشکلات محلات، اقدامی مطلوب است که می تواند بستر توسعه همه جانبه محله ها را فراهم کند.

استقامتی با اشاره به ارتقای سرانه های فضای سبز، رفع گره های ترافیکی و بهسازی معابر به عنوان فعالیت های مدیریت شهری در محله زرکش، گفت: محله زرکش از نظر فضای سبز، از محلات کم برخوردار منطقه۸  بود به همین سبب با تملک زمینی در محله زرکش، احداث بوستان ترنج زندگی را آغاز شد که به زودی افتتاح خواهد شد .

او  با تاکید بر اینکه سعی کرده ایم با راه اندازی بوستان ترنج زندگی در محله زرکش، سرانه فضای سبز و کیفیت زندگی را افزایش دهیم، ادامه داد: بوستان ترنج زندگی را به سبک باغ‌های ایرانی طراحی کردیم و همچنین با در نظر گرفتن مسیر ویژه نابینایان و سرویس‌های بهداشتی ویژه معلولان ، این بوستان را مناسب سازی کردیم.

شهردار منطقه۸ گفت: ۷۰ درصد از بوستان ترنج زندگی را فضای سبز تشکیل می‌هد. این بوستان،۳۰۰۰  مترمربع مساحت دارد و در آن علاوه بر محوطه‌سازی، آبنمای ۹۰ متری، زمین بازی برای کودکان، زمین ورزش برای بزرگسالان، سرویس بهداشتی ۶ چشمه و آلاچیق برای پاتوق‌های محلی در نظر گرفته شده است.

سعید اورعی عضو اصلی شورایاری محله زرکش نیز با ابراز خرسندی از اجرای پروژه هایی چون بوستان ترنج زندگی گفت: احداث بوستان ترنج زندگی، اتفاق بسیار خوبی برای هم محله ای های ما است چرا که سرانه فضای سبز را افزایش داده است وهر اندازه بتوان در محله های کم برخوردار فضاهای این‌چنینی ایجاد کرد، موجب استقبال شهروندان خواهد بود.

۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 7386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =