تصویب «ساختار حریم مناطق پایتخت» در شورای اداری شهرداری تهران

معاون شهردار تهران، از تصویب ساختار حریم مناطق در شورای اداری شهرداری تهران خبرداد و گفت: گردشگری شهر تهران و طرح تفصیلی نیز از دیگر موضوعات این شورا بود که مصوباتی به همراه داشت.

 به گزارش شهر به نقل از معاونت معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، حامد مظاهریان، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، در حاشیه جلسه شورای اداری بیان کرد: موضوع ساختار حریم در جلسه شورای اداری روز چهارشنبه سوم دی ماه سال جاری به تصویب رسید و مقرر شد به منظور مدیریت صحیح امور حریم در مقیاس مناطق شهرداری تهران، ستاد حریم مناطق در سطح اداره ذیل شهرداران مناطق دارای حریم تشکیل شود. همچنین بنابر توافق صورت گرفته، تعداد و رسته  مشاغل کارکنان ذیل ادارات مذکور نیز در دستور جلسه شورای اداری آتی قرار خواهد گرفت.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران  افزود: همچنین در آینده نزدیک، ساختار اداره کل حریم به عنوان واحد سازمانی متولی در ستاد شهرداری، بازنگری خواهد شد.

او با اشاره به موضوع گردشگری شهر تهران گفت: مقرر شد در خصوص گردشگری شهرتهران در اجرای ماده ۷۲ توسعه شهرداری تهران، پس از اخذ موافقت سازمان اداری استخدامی، لایحه ایجاد ساختار متناسب با این موضوع به شورای اسلامی شهرتهران ارسال شود.

به گفته مظاهریان، در پایان جلسه نیز در رابطه با موضوع طرح تفصیلی مقرر شد تا باتوجه به ضرورت پایش و نظارت بر اجرای طرح های شهری در مقیاس منطقه و به منظور انضباط طرح تفضیلی، اداره ای تحت عنوان "اداره طرح تفضیلی و بر و کف "در معاونت معماری و شهرسازی مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران تشکیل شود.

۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 7393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =