شهید حاج قاسم سلیمانی تنها یک فرد نیست، بلکه مکتب است

همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت افتخارآمیز "شهروز مظفری نیا" همرزم سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش، آیین نامگذاری خیابان سراج به نام این شهید والامقام با حضور خانواده معزز ایشان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "محمد محمددوست" شهردار منطقه ۴ در آیین نامگذاری خیابان سراج به نام همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این مساله واضح و روشن است که شهدا نه تنها از دنیا نرفته اند بلکه نام و یادشان زنده و پابرجاست و ما بسی مفتخریم که یکی از بزرگترین معابر منطقه ۴ به نام این عزیز بزرگوار مزین شده است.
او افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی صرفا یک فرد نیست، بلکه یک مکتب، روش، منش و سلوک است که اینگونه نامگذاری ها فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل های آینده منتقل می کند و این همان فرهنگی است که انقلاب عزیز ما برآن اساس بنا شده است.
شهردار منطقه ۴ تهران ضمن تبریک به خانواده شهید مظفری نیا گفت: شهید مظفری نیا مایه افتخار کشور و انقلاب است و روحیه شما را می ستایم که به داشتن چنین فرزندی مباهات کرده و مفتخر هستید، و این یک حقیقت است که شهدای عزیز ما گلچین شده خداوند هستند.
محمددوست در ادامه گفت: رشادت ها و ایثارگری های شهدایی چون شهید مظفری نیا می تواند پایه های انقلاب اسلامی را محکم تر ساخته و نهال ۴۰ ساله انقلاب را آبیاری کرده و به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل کند.
در ادامه این مراسم پدر و مادر شهید شهروز مظفری نیا از این اقدام ارزنده شهرداری منطقه ۴ تهران در نامگذاری معابر به نام شهدای والامقام به ویژه این شهید دلیر قدردانی کردند.
گفتنی است؛ شهروز مظفری نیا در تیرماه سال ۱۳۵۷ در قم چشم به جهان گشود و همراه با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 7420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =