اعلام اسامی داوران مسابقه نقاشی شهری که من دوست دارم

ایرج طهماسب (مجری، بازیگر و کارگردان)، محمدعلی نبی اسدی (نقاش- تصویرگر و کارتونیست)، جمال الدین اکرمی (نویسنده) حدیث قربان و آتوسا صالحی (شاعر و نویسنده) به‌عنوان داوران مسابقه نقاشی «شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه مان بینم» انتخاب شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران،  دومین دوره نقاشی‌کودکانه تهران همزمان با روز جهانی کودک در مهر ماه سال جاری کار خود را آغاز و کودکان شهر تهران تا ۳۰ آبان ۱۴۸۵۰ اثر با محوریت "شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه‌مان ببینم" برای دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

این دوره مسابقات با مشارکت شهرداری تهران، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای رده سنی ۴ تا ۱۴ سال طراحی و ۱۸۰۰ اثر به مرحله داوری خواهد رسید.

کودکان هنردوست و دغدغه مند شهر تهران،استقبال خوبی از این دوره مسابقات نقاشی کرده اند و حتی آثار پرتعدادی نیز از شهرهای دیگر به دبیرخانه جشنواره رسید و برخی از آنها به مرحله داوری نیز راه یافتند.

برگزیدگان نهایی این جشنواره در هفته نخست بهمن ماه اعلام و علاوه بر چاپ آثار و اسامی آنها در کتاب جشنواره،  برروی بیلبوردهای شهری نیز در معرض نمایش  عموم شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت.

۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 7438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =