سازمان بهشت زهرا(س) در مقابله با بحران کرونا مجاهدانه عمل کرده است

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با بخشدار کهریزک پیرامون ارتقا سطح زندگی شهروندان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا، نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با بخشدار کهریزک و دیگر مسئولان پیرامون ارتقا سطح زندگی شهروندان و بررسی راهکارهای موجود در رفع معضلات منطقه‌ای برگزار شد.

در این دیدار امین بابایی بخشدار کهریزک ضمن تقدیر از مدیرعامل و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در مدیریت بحران کرونا اظهار داشت: فعالیت در مجموعه بهشت‌زهرا(س)به ویژه در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا به دلیل خدمات‌رسانی به خانواده‌های متوفیان کرونایی براساس پروتکل‌های بهداشتی و تکریم شهروندان داغدار از جمله کارهای سخت و طاقت‌فرسایی است که نشان از اعتقاد و باور مسئولان این مجموعه به تقدیر الهی دارد. 
او بیان کرد: به درستی سازمان بهشت زهرا(س) باتدبیر مدیریتی خود، در مقابله با بحران کرونا و ارائه خدمات هوشمندانه به شهروندان تهرانی در ایام کرونا بسیار مجاهدانه عمل کرده است.
بخشدار کهریزک افزود: اقدامات این سازمان خدمتگزار در رفع تألم خانواده‌های آسیب‌دیده بسیار سنجیده بوده و این تلاش‌های شبانه‌روزی سازمان بهشت زهرا(س) در مدیریت بحران کرونا نه تنها بازخورد ملی بلکه بازخوردی فراملی نیز داشته است و مدیریت سازمان به خوبی از عهده این مسئولیت اجتماعی برآمده است.
بابایی سپس با تأکید بر تعامل و هم‌افزایی بیش از پیش دو مجموعه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های مجموعه بهشت‌زهرا(س) امید است با تعامل سازنده و همدلی در تصمیم سازی‌ها در مقیاس منطقه‌ای، امکانات زیرساختی جهت ارتقاء سطح زندگی شهروندان منطقه در اختیار بخشداری کهریزک قرار گیرد و در جهت پیشبرد اهداف مشترک حداکثر همکاری را داشته باشد.
تأکید مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) بر ظرفیت‌های این مجموعه در حوزه‌های شهری
در ادامه این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تأکید بر هم‌اندیشی و تعامل در راستای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به شهروندان اظهار داشت: در سال‌های اخیر پروژه‌‎هایی خوبی توسط سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر امام خمینی(ره) انجام شده است که سبب بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان شده است.
او با اشاره به مدیرت اجساد در بحران کرونا بیان کرد: پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) 11 ماه است که در شرایط سخت بحران کرونا در حال خدمات‌رسانی به شهروندان داغدار هستند و در نهایت تکریم با شهروندان و مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌کند.
خال در پایان ضمن قدردانی از خدمات و پیگیری‌های مستمر بخشداری کهریزک در رفع نیازهای اساسی شهروندان این منطقه، به ظرفیت‌های فراهم شده به واسطه همجواری با بهشت زهرا(س) اشاره کرد و افزود: بخش اعظمی از کارکنان شاغل در بهشت زهرا(س) از شهروندان کهریزک هستند و استقرار بهشت زهرا(س) در همسایگی کهریزک، ظرفیت‌های فراوانی را در حوزه مختلف شهری کهریزک و همکاری بین دو مجموعه فراهم کرده و امید است با تقویت زیرساخت‌های مناسب در رفع مشکلات بخش گام بردارد.
 

۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 7445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =