معرفی برترین ستادهای مدیریت بحران مناطق

سرپرست معاونت آمادگی، مقابله و پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعلام نتایج ارزیابی سه ماهه سوم (فصل پائیز) عملکرد ستاد های مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، اسماعیل سلیمی در جلسه ادواری شورای دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: عملکرد ستادهای مدیریت بحران مناطق بر اساس شاخص های تعیین شده در حوزه های پیشگیری، آمادگی، آموزش، مرکز عملیات اضطراری (EOC)، روابط عمومی و انجام اقدامات شاخص در سه ماهه سوم سال (فصل پاییز) مورد ارزیابی قرار گرفت.

سلیمی افزود: بر اساس این ارزیابی، عملکرد ستادهای مدیریت بحران مناطق ۱۱، ۱۶، ۱، ۶، ۴، ۱۰ و ۸ در سطح عالی معرفی شد.

او با اشاره به شاخص های تعیین شده در هر حوزه گفت: برگزاری مانور در حوزه آمادگی ، ثبت اطلاعات گودبرداری ها و پیگیری اجرای سند کاهش خطر پذیری محلات در حوزه پیشگیری از جمله شاخص های تعیین شده در ارزیابی عملکرد ستاد های مدیریت بحران مناطق به شمار می آید.

سلیمی اضافه کرد: همچنین اجرای طرح مدرسه آماده در سطح مدارس شهر تهران، فعالیت خانه های دوام و ایمنی و مدیریت بحران ساختمان در حوزه آموزش و میزان مشارکت در انتشار تبلیغات و موضوعات آموزشی، تولیدات چند رسانه ای و خبر در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی از جمله شاخص های تعیین شده در این ارزیابی است.

سرپرست معاونت آمادگی، مقابله و پدافند غیر عامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران افزود: سرعت اعلام حوادث و هشدار و ارائه گزارش ماهانه ایستگاه شتاب نگاری در حوزه مرکز EOC شهر تهران و استفاده از ظرفیت های مردمی و NGO ها از جمله شاخص های تعیین شده بشمار می آید.

او در ادامه بر لزوم پیگیری، هماهنگی و ارتباطات مستمر ستاد های مدیریت بحران مناطق با استان های معین در زمان وقوع بحران تاکید کرد.

۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 7481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =