حرکت به سمت "فکر نو" و "جریان نو" در محلات منطقه ۱۳

نخستین نشست مجتبی شکری، شهردار منطقه ۱۳ با دبیران شورایاری محلات سیزده گانه با حضور معاونین و مدیران در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری، شهردار منطقه گفت: حرکت به سمت فکر نو، نگاه و جریان نو، لازمه و پیش درآمد توسعه و آبادانی محلات است که شورایاران به عنوان بخشی از هویت محله می توانند اتفاقات شیرینی را برای ساکنان محله خود رقم بزنند.
 شکری با بیان اینکه شهر جدای از آجر و سنگ نیازمند داشتن روح است، بیان کرد: بدون تردید "روح شهر" از کالبد شهر مهمتر است و تامین آرامش و آسایش به عنوان یکی از پارامترهای ضروری برای ساکنین محلات بر عهده شورایاران است.
او ضمن اشاره به لزوم مشارکت جمعی شهروندان در امور شهر در قالب برنامه مدون  ادامه داد : پروژه های کوچک مقیاس به منظور بهره مندی ساکنان محله،  گسترش یافته  و به سر انجام برسد و در این راه اعضای شورایاری  به  عنوان بازوان توانمند شهری فعالیت کنند  .
همچنین شهردار منطقه تاکید کرد که ازظرفیت های مختلف محلات در رسیدگی به اقشار محروم و نیازمند با اولویت خانواده هایی که دارای فرزندان نخبه، معلول و ...  استفاده شود.
اصلاح گفتمان بر اساس انجام کار و شناخت مسئولیت ها، تقویت فضای تعامل و سازندگی جهت غلبه بر مشکلات محلات، تعامل با سازمان ها و نهادها جهت بهره مندی شهروندان از ظرفیت و سرانه های موجود، داشتن روحیه مشارکت طلبی، پیوند با مساجد،  و... از جمله محورها و نقطه نظرات شهردار منطقه ۱۳ در این نشست بود.

۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 7489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =