ضرورت تملک معارضین بزرگراه شهید بروجردی

مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در بازدید از پروژه های عمران شهری منطقه ۱۸، بر تملک املاک معارض واقع در مسیر بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی و ایجاد ارزش افزوده دراین دستآوردها تأکید کرد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان این بازدید میدانی که با حضور سید محمد فیاض شهردار منطقه به انجام رسید، محمد نادر محمد زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از محل کارگاهی پردیس آموزشی و درمانی حکیم، مجتمع پایانه ای خط ۳ مترو و محلهای تعیین شده برای امتداد این خط به داخل بافت مسکونی و همچنین بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی دیدن و مسائل و مشکلات فرا روی مسیر خدمت رسانی مدیریت شهری و وضعیت املاک معارض موجود را مورد بررسی قرار داد.

برپایه این گزارش، مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در حاشیه این بازدید طی سخنانی با اشاره به اهمیت احداث پروژه بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی و نقش آن بعنوان یک کریدور ارتباطی، تصریح کرد : تملک املاک معارض واقع در مسیر اجرای این طرح، یکی از اولویتهای کاری سالجاری سازمان بوده و امیدواریم با مشارکت مدیریت شهری منطقه و مجری طرح، بتوان از فاز نخست این بزرگراه بزودی بهره برداری کرد.

او  همچنین در ادامه بازدید خویش از منطقه ۱۸ تهران به محل موسوم به معادن شن و ماسه خلیج فارس رفت و وضعیت اراضی پیرامونی آن برای ایجاد فرصتها و زمینه های سرمایه گذاری را مورد ارزیابی قرار داد.

حضور در محل پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری مدیریت شهری منطقه با بخش خصوصی و ارزیابی معضلات مربوط به اسناد مالکیتی غرفه های بازارآهن شادآباداز دیگر برنامه های بازدید مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران بود.

سید محمد فیاض شهردار منطقه نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از نقش تأثیر گذار سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در دستآوردهای عمرانی، توضیحات جامعی را در خصوص برنامه های آتی و همچنین ضرورت تملک املاک معارض واقع در مسیر اجرای پروژه های عمران شهری ایراد کرد.

۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =