اعلام مناطق برتر شهرداری تهران در مقابله با کرونا

سرپرست معاونت آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در جلسه مجازی ادواری شورای دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نتایج ارزیابی شاخص عملکرد سه ماهه سوم (پاییز) ستادهای مدیریت بحران مناطق را در مقابله با کرونا اعلام کرد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، اسماعیل سلیمی گفت: با بررسی عملکرد ستادهای مدیریت بحران ۲۲ منطقه در شهر تهران، مناطق ۱، ۳ ،۴ ۱۶،۱۱،۱۰، و ۱۷ در مجموع از میان مناطق ۲۲ گانه بعنوان مناطق برتر مقابله با کرونا بر اساس شاخص های ارزیابی تعیین و معرفی شدند.

به گفته سلیمی این مناطق با بررسی ۱۲ شاخص ارزیابی در نظر گرفته شده از جمله تعداد برگزاری دوره‌های آموزشی، تعداد صدور دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و راهنماهای ابلاغ شده، تعداد اخبار و اطلاعات ارائه شده در فضای مجازی، توزیع اقلام بهداشتی، میزان مشارکت گروه‌های مردمی (دوام، سمن‌ها، بسیج ...) و مواردی از این قبیل به عنوان مناطق برتر اعلام شدند.

او افزود: این اقدامات از ابتدای شیوع بیماری کرونا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی۵گانه ستاد مقابله با کرونای شهرداری تهران شامل بهداشت محیط و دفع پسماند، آموزش، فرهنگ سازی و مشارکت مردم، تامین و توزیع اقلام و ارزاق عمومی، اطلاع رسانی، بودجه، پشتیبانی و منابع انسانی در حال انجام است و همچنان در دستور کار ستادهای مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران قرار دارد.

سلیمی خاطرنشان کرد: گروه های داوطلب واکنش اضطراری محله در شهر تهران که به اختصار دوام نامیده می‌شوند به شکل کاملا داوطلبانه و در هماهنگی با ستادهای مدیریت بحران مناطق در پیشبرد اقدامات مقابله با کرونا سهم و نقش مهمی ایفا کرده اند.

۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 7529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =