تصویب ۳۰۰ مصوبه در کارگروه های ۵ گانه ستاد مدیریت بحران

جانشین شهردار منطقه ۴ تهران در ستاد مدیریت بحران گفت: منطقه ۴ در کنار شش منطقه دیگر کلانشهر تهران توانست رتبه برتر مقابله با کرونا ویروس را براساس شاخص های ارزیابی کسب کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمدعلی فیاض با اعلام این خبر گفت: این مناطق با بررسی ۱۲ شاخص ارزیابی در نظر گرفته شده از جمله تعداد برگزاری دوره‌های آموزشی، تعداد صدور دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و راهنماهای ابلاغ شده، تعداد اخبار و اطلاعات ارائه شده در فضای مجازی، توزیع اقلام بهداشتی، میزان مشارکت گروه‌های مردمی (دوام، سمن‌ها، بسیج ...) و مواردی از این قبیل به عنوان مناطق برتر اعلام شدند.
 فیاض افزود:  این اقدامات از ابتدای شیوع بیماری کرونا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی ۵ گانه ستاد مقابله با کرونای شهرداری تهران  در منطقه ۴ با برگزاری ۲۱ جلسه و تصویب بیش از ۳۰۰ مصوبه در دستور کار قرار گرفت.
او ضدعفونی مستمر پایانه های تاکسیرانی و اتوبوسرانی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در ستاد مدیریت بحران در دوران شیوع ویروس کرونا نام برد و افزود: در حوزه حمل و نقل و ترافیک از ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر ضد عفونی پایانه ها و اتوبوس ها در دستور کار قرار گرفت.
فیاض با اشاره به تعطیلی بوستان های شاخص منطقه گفت: به منظور حفظ سلامتی شهروندان علاوه بر ضدعفونی بوستانها، المان های بوستانی و المانهای شهری تعطیلی بوستان های شاخص منطقه از جمله باغ پرندگان از دیگر اقدامات این ستاد در منطقه ۴ بود.
فیاض افزود: فعالیت های مطلوب گروه های داوطلبان واکنش اضطراری محلی و سایر اقدامات حوزه های پیشگیری، آمادگی، آموزش، مرکز عملیات اضطراری (EOC)، روابط عمومی و انجام اقدامات شاخص در سه ماهه سوم سال (فصل پاییز) از دیگر اقداماتی است که بر اساس این ارزیابی ها، عملکرد ستاد مدیریت بحران منطقه ۴ را در کنار شش منطقه دیگر در سطح عالی معرفی کرد.

۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
کد خبر: 7573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =