برپایی ورک شاپ نقاشی در منطقه ۱۳

به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی و به همت شهرداری منطقه ۱۳، ورک شاپ تصویرسازی و نقاشی مرد میدان در خیابان پیروزی، جنب ایستگاه مترو ابن سینا بر پا شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری، شهردار منطقه۱۳ در بازدید از ورک شاپ تصویرسازی و نقاشی سردار دل ها در خیابان پیروزی، جنب ایستگاه مترو ابن سینا با اشاره به اهتمام شهرداری منطقه و سایر بخش های محدوده شهری برای برگزاری شایسته و مناسب برنامه های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: در سالروز بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی، فرصت را مغتنم شمرده و فضایی را برای  ترویج مکتب شهید سلیمانی ایجاد کردیم که خوشبختانه اقشار مختلف مردم از این رویداد استقبال کردند.
او مشارکت مردمی را  به عنوان رمز ماندگاری فعالیت ها برشمرد و افزود: هیچ رخدادی بدون حضور مردم، جایگاهی ندارد و مشارکت کلیه شهروندان در فعالیت های شهری، می تواند مشروعیت، مقبولیت  و رضایتمندی شهروندان را برای مدیریت شهری توامان به ارمغان بیاورد.
شهردار منطقه ۱۳ به برپایی ایستگاه های فرهنگی و هنری در نواحی چهارگانه منطقه۱۳  اشاره کرد و افزود: این ایستگاه ها در بوستان های خیام، پیروزی، دانش آموز، فلکه دوم نیروی هوایی پذیرای شهروندان است.
شکری گفت: علاوه بر اجرای گروه سرود و همخوانی نوجوانان منطقه و ترسیم تصاویر شهید سلیمانی، غرفه عکس یادگاری با تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ایستگاه مترو ابن سینا برپا شد.
به گفته او حرکت کاروان خودرویی با حرکت در خیابان پیروزی و میادین اصلی منطقه، خودرو نویسی با شابلون با شعار مرد میدان در نواحی چهارگانه و فضاسازی و تبلیغات محیطی به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار دل ها از دیگر برنامه های منطقه ۱۳ و ستاد بزرگداشت سردار دل ها در منطقه است.

۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
کد خبر: 7578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =