عملیات اجرایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر تسریع شد

پل کندروی جنوب به شمال تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم(سه راه باقرشهر) زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب تکمیل عملیات اجرایی پل کندروی جنوب به شمال تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، ترافیک جنوب به شمال تقاطع به این پل منتقل شد تا به این ترتیب فضای کارگاهی لازم برای تکمیل بخش های باقیمانده پروژه فراهم شود.
او با بیان آنکه انحراف ترافیک انجام شده در مسیر جنوب به شمال تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، نقش بسزایی در تسریع عملیات اجرایی و تکمیل فاز دوم پروژه خواهد داشت، یادآور شد: حفاری و بتن ریزی شمع های باقی مانده پل های دوربرگردان شمال به شمال و جنوب به جنوب متعاقب اجرای عملیات انحراف ترافیک آغاز شده و این در حالی است که بخش قابل ملاحظه ای از معارض تاسیساتی فیبر نوری به عنوان یکی از مهمترین موانع اجرایی پروژه نیز رفع شده است.
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم از مرز ۸۳ درصد فراتر رفته است.
گفتنی است طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر رفت و برگشت(شرق به غرب و غرب به شرق) و ۲ دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است. آنچه اسفندماه سال ۱۳۹۷ در قالب فاز نخست پروژه تحویل شهروندان شد، شامل پل روگذر جنوب به غرب و پل کندروی شمال به جنوب تقاطع(سقف زیرگذر) بود.
 

۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 7589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =