سردار سلیمانی در استکبار ستیزی در جبهه مقدم بود

شهر: رئیس شورای شهر تهران گفت : سردار شهید سلیمانی در استکبار ستیزی در جبهه مقدم بود و بدون ترس هر جا که لازم بود حضور پیدا می کرد و همان طور که خودشان گفتند هیچ وقت به خود ترس راه نمی دادند.

به گزارش خبرنگار شهر، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی بنای یادمان شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان از برگزاری جلسه صبح امروز با دادستانی تهران در مورد موضوعی مهم خبر داد و سپس به موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: وقتی ابتدا به زندگی ایشان و سپس به زندگی خودمان نگاه می کنیم می بینیم ایشان چقدر بزرگوارانه در تمام مقاطع مختلف زندگی کرده است و همیشه و در هر مقام و کاری که به ایشان محول شده موفق بیرون می آمدند. هیچ نقطه ابهامی در زندگی ایشان دیده نمی شود و تمام زندگیشان تلاش بود. به همین دلیل نیز مشاهده می کنیم که چگونه در جهان مورد تقدیر قرار گرفتند.

او با ذکر خاطره ای از آخرین دیدار با سردار شهید سلیمانی افزود: زمان فوت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که مراسم وداع در جماران داشتیم ایشان وقتی آمدند به خانواده و مادر روحیه دادند و یک انگشتری هم به مادر هدیه کردند که در هنگام دفن از آن استفاده شود. خوشبختانه همان زمان به موقع از مساله استکبار ستیزی و صهیونیست ستیزی آیت الله هاشمی  گفتند که خود مصداق این حرکت عظیم بود و از ابتدای حرکت انقلاب مد نظر همه بزرگواران قرار داشت و کتاب کارنامه سیاه استکبار ایشان خیلی مورد استقبال واقع شد.

هاشمی گفت: این بزرگوار در استکبار ستیزی در جبهه مقدم بود و بدون ترس هر جا که لازم بود حضور پیدا می کرد و همان طور که خودشان گفتند هیچ وقت به خود ترس راه نمی دادند.

او ادامه داد: بعد از شهادت ایشان، شورای شهر فوری مصوبه ساخت  یک المان و نماد را تصویب کرد و باید این نماد شهری  تا امروز افتتاح می شد اما از آنجا که جناب شهردار تهران برگزاری روی مسابقه و گرفتن همه ایده ها حساسیت داشتند این اقدام به تاخیر افتاد. از همه می خواهم این نماد را زودتر تهیه کنند.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 7612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =