جهان پهلوان کسی است که بعد از ۵۴ سال همچنان در قلب مردم است

شهردار تهران گفت: جهان پهلوان کسی است که بعد از ۵۴ سال همچنان در قلب مردم است.

به گزارش شهر، پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات فوتبال حرف و مشاغل با محوریت یادواره شهدای سلامت گفت: قرار نبود من در برنامه حضور یابم اما وقتی دیدم پیشکسوتان ورزش به برنامه آمده اند آمدم.

او با اشاره به سالگرد درگذشت زنده یاد غلامرضا تختی گفت: جهان پهلوان کسی است که بعد از ۵۴ سال هنوز در دل و قلب مردم ایران جا دارد و جای ایشان همواره خالی است، من امروز خیلی خوشحالم که بین پهلوانان امروز حضور دارم .

شهردار تهران ادامه داد: ورزش در کلانشهرها در شرایط عادی یک الزام است چه برسد به کرونا که مورد توصیه سازمان های بهداشتی هم هست.  همینطور از همکارانم تشکر می کنم که این مسابقات را تدارک دیدند که بخشی از ورزش های همگانی است که در شهرداری تهران دنبال می شود و امیدوارم با قوت بیشتر ادامه یابد.

در این مراسم که در مجتمع ورزشی قمر بنی هاشم در منطقه ۲۰ برگزار شد، علاوه بر شهردار تهران و برخی مقامات شهرداری، برخی چهره های ورزشی مانند علی دایی، اسماعیل هلالی ، حمید درخشان ، محمد فنایی و بهنام ابوالقاسم پور حضور داشتند.

در این مراسم علی محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: این جام پنجمین دوره است و به همت همکاران من در سازمان ورزش و با زحمات عادل فردوسی پور برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر برگزیدگان مسابقات از برخی خانواده های شهدای سلامت هم تقدیر شد.

در این مسابقات تیم پزشکان سوم، تیم هنرمندان دوم و تیم رسانه ها با کاپیتانی عادل فردوسی پور قهرمان شد.

عادل فردوسی پور در مراسم دریافت جایزه ، ضمن تشکر از سازمان ورزش و شهرداری تهران، گفت: این دور از مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود و بابت تدارکات این مسابقات از همه دوستان تشکر میکنم.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 7686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =