ایمن سازی گود پرخطر منطقه ۵ با استفاده از ۵۵۰۰متر مکعب خاک 

مریم تراشی، شهردار ناحیه۴ منطقه۵ با اعلام خبر ایمن سازی گود پرخطر در محله سازمان برنامه شمالی افزود: این گود پرخطر پس از ۱۰ سال و با اقدام شبانه روزی عوامل این ناحیه در کمتر از یک هفته و با استفاده از ۵۵۰۰ متر مکعب خاک ایمن سازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، مریم تراشی با اشاره به تخریب بنای غیر ایمن در مجاورت این گود گفت: از سالهای گذشته، بنای غیر اصولی در مجاورت این گود توسط برخی افراد ایجاد شده که از آن به عنوان محل اسکان موقت استفاده می‌کردند که با تاکید شهردار منطقه مبنی بر ایمن سازی گودهای پرخطر، اخطار لازم به ساکنان داده شد و پس از تخلیه محل مورد نظر این آلونک و بنای غیر اصولی تخریب و عملیات ایمن سازی گود پرخطر ۹۰۰ متری آغاز شد.
شهردار ناحیه۴ با اشاره به ایمن سازی این گود پرخطر گفت: ۱۰سال پیش در یک عرصه ۷ هزار متری  با هدف ساخت مجموعه ای برای اسکان تمام کارگران منطقه۵ عملیات حفاری گود ۹۰۰متری در عمق ۶متر آغاز و به دلیل بروز برخی مشکلات از جمله معارضین در مراحل اولیه متوقف ماند و گود به صورت ناایمن رها شد.
تراشی با اشاره به تعیین تکلیف این گود گفت: ایمن سازی این گود خواسته چندین ساله شهروندان و شورایاران محله سازمان برنامه شمالی بوده و یکی از نقاط بی دفاع شهری را ایمن سازی کرده است. امیدواریم پس از اجرای این عملیات، تردد در این نقطه از شهر به سهولت انجام شده و مشکلات موجود مرتفع شود.
شهردار ناحیه ۴ حجم خاک مورد نیاز برای تسطیح گود را ۵ هزار و ۵۰۰ متر مکعب پیش بینی کرد و افزود: این گود با ۲۵۰ الی ۳۰۰ مایلر خاک پر، هر مرحله خاکریزی با بیل مکانیکی تسطیح و سپس برای نشست طبیعی خاک آب‌پاشی می‌شود.  
 این گود در محله سازمان برنامه شمالی رها شده و اکنون در حال پاکسازی و تسطیح است.

۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 7743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =