شهروندان منطقه ۲ به پویش «ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی» می پیوندند

پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی با هدف افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی، ارتقای روحیه مشارکت و مدیریت پسماند در منطقه ۲ اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، حسن رحمانی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : رشد جمعیت شهری در چند دهه گذشته موجب پدیده آپارتمان نشینی شد و تغییرات بنیادی و اساسی در نحوه و شکل زندگی مردم  ایجاد کرد و فرهنگ آپارتمان نشینی به  عنوان یکی از الزامات زندگی شهرنشینی مطرح شد.
او افزود: در همین راستا پویش فرهنگ آپارتمان نشینی  با شعار«هم سایه هم»به عنوان یکی از فعالیت های فرهنگی و آموزشی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.
شهردار منطقه۲ گفت: این پویش  در سه محور قوانین و حریم خصوصی، همسایگی و مشارکت و محیط زیست و کاهش  در قالب برنامه های ترویجی، آموزشی و تولید محتوا اجرا می شود و تلاش دارد تا به بسترسازی در زمینه ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی کمک کند.

او بابیان اینکه رعایت حقوق شهروندی و اجتماعی حرکتی  به سمت شهر ایده‌آل است افزود: این پویش در ۳ از ابتدای دی‌ماه آغاز و تا شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت

شهردار منطقه ۲ گفت: در طرح «هم سایه هم » علاوه بر ترویج گری که توسط تسهیل گران انجام می شود ،آموزش چهره به چهره به طور ویژه در شهرک پردیسان واقع در محله شهرک قدس ناحیه ۷ اجرا می شود.

۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 7745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =