گام های بزرگ شهرداری منطقه ۳ برای «کوچک‌ترها»

به منظور اجرای طرح «شهر دوستدار کودک» شهرداری منطقه ۳، اقدام به خط کشی معابر منتهی به مدارس این منطقه با طرح های خلاقانه کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، سعید شمالی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه فوندانسیون و تجهیزات شهری تعیین می کند که  مدیران شهری تا چه میزان به سلامت، امنیت فیزیکی، روحی و روانی شهروندان اهمیت می دهند گفت: طرح "شهر دوستدار کودک"، اجتماع محلی است که در آن اولویت ها، نیازها و حقوق کودک، بخش جدایی ناپذیر از برنامه ها، سیاست‌ها و تصمیم‌های عمومی باشد.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳، در پی اجرای طرح "دوستدار کودک" در این منطقه، شاهد شکل گیری رویکرد جمعی در بدنه اجرایی شهرداری جهت ارتقا هرچه بیشتر کیفیت زندگی کودکان در شهر هستیم.

شمالی نژاد، تامین امنیت و ایمنی جهت حضور فعال و بانشاط کودکان و نوجوانان در شهر، افزایش فرصت های شادی و ملاقات کودکان با یکدیگر در شهر و محلات شهری وکمک به ارتقاء سلامت جسمی و روانی کودکان را از مهمترین اهداف این طرح خواند.

او بیان کرد: شهرداری منطقه ۳ با پیوستن به طرح دوستدار کودک  در پی فراهم آوردن بسترهای لازم جهت دخالت کودکان در ساخت و ساز آینده شهری و بروز خلاقیت‌های فردی آنها است. به نوعی می‌توان گفت که حمایت از طرح‌هایی چون شهر دوستدار کودک و فراهم نمودن بسترهای لازم جهت حضور فعال کودکان در محیط‌های شهری، به نوعی سرمایه‌گذاری در تمام حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و... و. است.

۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
کد خبر: 7759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =