آغاز طرح «نهضت درختکاری» در جنوبشرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از آغاز طرح «نهضت درختکاری» در قالب کاشت نهال درمنازل شهروندان جنوبشرق تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: طرح «نهضت درختکاری»   با هدف توسعه فرهنگ محیط زیست و افزایش حس مسئولیت پذیری شهروندان  به توسعه و حفظ فضاهای سبز شهری، از ۱۵ دی ماه  آغاز به کار کرد و تا ۱۵ اسفند ادامه دارد.

به گفته او، شهروندان می توانند درخواست خود را از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷، تماس با شماره تلفن مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز به شماره ۳۳۸۷۴۰۰۰ و یا مراجعه حضوری به مرکز تحقیقات منطقه ثبت کنند تا در اسرع وقت به اعزام کارشناس و کاشت نهال مناسب در منازل آنان اقدام شود.

جعفری با اشاره به اینکه در این طرح انواع نهال درختان میوه در منازل شهروندان کاشته می شود افزود: کارشناسان اداره فضای سبز علاوه بر مراجعه به منازل شهروندان و کاشت نهال در مورد موضوعاتی نظیر کاشت، نگهداری از درختان، پاسخگویی به سوالات آنان و نیز توزیع بروشورهای آموزشی اقدام می کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اضافه کرد: به منظور اطلاع رسانی شهروندان از طرح «نهضت درختکاری»  بنرهایی با این موضوع در اماکن عمومی و محل های پر تردد منطقه نصب شده است.

۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
کد خبر: 7772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =