اجرای طرح حذف زوائد فیزیکی و نا زیبایی های بصری منطقه ۱۳

به منظور بهسازی نمای شهری و ایجاد آراستگی در محیط شهری، طرح حذف زوائد فیزیکی و ساماندهی تابلو های اصناف در معابر اصلی منطقه ۱۳ در حال اجراست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری، شهردار منطقه در خصوص طرح حذف زوائد فیزیکی و ساماندهی تابلو های اصناف در معابر اصلی نواحی چهارگانه گفت : این طرح در قالب حذف زوائد نما و کف، جمع آوری تابلو ها و بنر های غیرمجاز و همچنین جمع آوری سایبان اصناف و ...در خیابان دماوند و پیروزی به اجرا رسیده  و در سی متری نیروی هوایی نیز به زودی اجرا می شود.
او داشتن شهری زیبا را در گرو  حذف زوائد نما  و پاکسازی نمای ساختمانها دانست  و افزود : اداره زیباسازی منطقه ۱۳ توسط عوامل نواحی اقدام به حذف و جمع آوری زوائد نما و موانع فیزیکی نموده تا گامی برای  بهسازی نمای شهری منطقه برداشته باشد.
به گفته شهردار منطقه ۱۳،   رنگ آمیزی ۱۵ هزار متر طول از هندریل های بزرگراه امام علی (ع) بر اساس پالت رنگی  از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
همچنین شکری به رنگ آمیزی پوششی و  المان های شهری  در سطح محدوده اشاره کرد و یادآور شد : این اقدام به همت اداره زیباسازی و به منظور بهبود سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان  انجام می شود.

۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: 7786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =