تاکید بر رعایت دقیق جزئیات در نمای خانه شهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی در پروژه احداث ساختمان خانه شهر بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  صفا صبوری دیلمی در جریان این بازدید میدانی که به اتفاق مهندس سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران صورت پذیرفت، اجرای عملیات تکمیل نما در اضلاع جنوبی، شمالی و غربی ساختمان خانه شهر را از اولویت های اجرایی پروژه ذکر و اضافه کرد: جمع آوری بچینگ، عقب نشینی حصار کارگاهی و آزادسازی معبر جهت تکمیل عملیات طرح توسعه میدان امام خمینی (ره) در حال انجام است.
طی روزهای اخیر پیروز حناچی شهردار تهران نیز طی بازدیدی میدانی از کارگاه پروژه احداث ساختمان خانه شهر، روند تکمیل این پروژه مهم عمرانی را مورد ارزیابی قرار داد. رعایت جزئیات دقیق اجرایی در بخش تکمیل نما با هدف احداث بنایی فاخر از مهمترین موارد مورد تاکید شهردار تهران در جریان این بازدید میدانی بود.
 پروژه احداث ساختمان خانه شهر که به تازگی به عنوان طرح برتر بتنی در بیست و سومین همایش ملی بتن و زلزله انتخاب شد، با هدف بازآفرینی ساختمان میراثی بلدیه در قلب تاریخی تهران و ایجاد فضای فرهنگی در دو فاز احداث خانه شهر و ارتقاء کیفی و ساماندهی میدان امام خمینی (ره) تعریف شده که در هر دو فاز فعال است. ساختمان خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸۰۰۰ مترمربع در ۴ طبقه در حال احداث است.
 

۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: 7796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =