تکمیل ورودی‌های ایستگاه کمیل در خط ۷ مترو تهران

ورودی دوم ایستگاه مترو کمیل در آستانه تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) محمود یوسفی مجری خط ۷ با اعلام این مطلب گفت: ایستگاه کمیل دوازدهمین ایستگاه در خط ۷ مترو به شمار می‌آید؛ این ایستگاه سال ۱۳۹۷ مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در آن زمان ورودی غربی ایستگاه به روی شهروندان گشوده شد. اکنون اما این ایستگاه آمادگی آن‌ را دارد تا با حداکثر ظرفیت در خدمت شهروندان بوده و ورودی شرقی آن نیز پذیرای مسافران مترو باشد.

مجری خط ۷ در ادامه افزود: افتتاح ورودی شرقی ایستگاه کمیل از جمله مطالبات جدی شهروندان منطقه ۱۱ بوده و زمینه استفاده از شبکه حمل و نقل ریلی را تسهیل می‌کند. با بهره‌برداری از ورودی شرقی ایستگاه کمیل، ظرفیت پذیرش مسافران در ایستگاه مذکور بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت. به موازات افتتاح ورودی شرقی ایستگاه کمیل، ۸ رشته پله‌برقی ۱۰۰ درصد ساخت داخلی نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

همچنین برای تسهیل دسترسی افراد کم‌توان جسمی و حرکتی نیز ۲ دستگاه آسانسور در این ورودی نصب شده که همزمان با افتتاح ورودی شرقی به کار خواهد افتاد. ورودی شرقی ایستگاه کمیل و تجهیزات و امکانات جانبی آن در کمتر از ۲ سال با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان ساخته شده و آماده خدمت رسانی به مسافران متروی تهران است.

۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
کد خبر: 7799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =