شرایط ویژه طرح ترافیک برای رانندگان آژانس و اسنپ

شهر: در صورت اجرای مجدد طرح ترافیک در تهران شرایط ویژه ای برای رانندگان آژانس و اسنپ در نظر گرفته شده که نیازی به طرح ترافیک نخواهند داشت.

در حالیکه در روزهای گذشته به نقل از منابعی در شورای شهر تهران اعلام شده که احتمال آغاز مجدد طرح ترافیک در تهران از روز شنبه وجود دارد، گفته می شود شرایط ویژه ای برای برخی از رانندگان نیز در نظر گرفته شده اما هنوز هیچ منبع رسمی در ستاد ملی مبارزه با کرونا و شهرداری تهران آغاز اجرای طرح ترافیک از روز شنبه را تأیید نکرده است. 

با این حال حسن خلیل آبادی، عضو شورای شهر تهران در این باره به خبرنگار شهر گفت: تسهیلات ویژه ای برای رانندگان آژانس و اسنپ در نظر گرفته شده است که نیازی به خرید طرح ترافیک نخواهند داشت.

او افزود: تنها ماشین های شخصی هستند که در اجرای مجدد طرح در صورت تمایل برای ورود به محدوده طرح ترافیک ملزم به خرید طرح هستند. همچنین کسانی که در محدوده طرح ترافیک زندگی می کنند نیز باید به سیاق سابق عمل کنند و برای خرید طرح در سامانه اقدام کنند.

پیش از این محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران نیز در گفتگو با شهر این خبر را تأیید کرده و گفته بود که قرار است طرح ترافیک در تهران از ۱۷ خرداد آغاز شود.

اجرای مجدد طرح ترافیک در تهران قرار بود بعد از تعطیلات عید سعید فطر آغاز شود که با مخالفت ستاد ملی مبارزه با کرونا همراه شد و به این ترتیب تصمیم گیری در این باره نیز به این ستاد واگذار شده است. 

برخی از اعضای شورای شهر اعلام کرده اند که ستاد ملی مبارزه با کرونا در این باره به تصمیم نهایی رسیده  اما این ستاد هنوز خبر منتشر شده از سوی اعضای شورای شهر تهران را تأیید نکرده است. 

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =