وضع حمل نابهنگام در درمانگاه منطقه ۱۳

به گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم، روز گذشته یکی از زنان باردار ساکن منطقه ۱۳ طبق وقت قبلی به پزشک متخصص زنان خود در درمانگاه منطقه ۱۳ شهرداری تهران مراجعه کرد؛ مراجعه‌ای که به زایمان نوزاد او منجر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، روز گذشته یکی از زنان باردار ساکن منطقه ۱۳ طبق وقت قبلی به پزشک متخصص زنان خود در درمانگاه منطقه ۱۳ شهرداری تهران مراجعه کرد؛ مراجعه‌ای که به زایمان نوزاد او منجر شد.

شادی دانشور، پزشک دوره بارداری این شهروند در توضیح این اتفاق گفت: زمانی که از علائم او مطلع شدیم، همه امکانات درمانگاه را آماده و تجهیزات را استریل کردیم. با رسیدن مادر ، او به اتاق پزشک راهنمایی شد و پس از ۱۵ دقیقه نوزاد دختر به طور طبیعی به دنیا آمد.

این پزشک متخصص زنان و زایمان که ۱۵ سال است با شرکت شهر سالم همکاری می‌کند، در ادامه از سلامت کامل مادر و نوزاد به دنیا آمده که دلسا نام دارد، خبر داد و گفت: مراحل زایمان به طور کامل در درمانگاه منطقه ۱۳ شهرداری انجام شد و پس از آن مادر و فرزند برای انجام کارهای بیمارستانی چون تزریق واکسن به بیمارستان اعزام شدند.

در انجام این زایمان فاطمه فرج‌الله‌پور و نرگس نادری، ماما و بهیار درمانگاه نیز پزشک متخصص درمانگاه را همراهی کردند. منطقه ۱۳ از مناطق کم‌برخوردار تهران است و درمانگاه شهرداری تهران در این منطقه نقش مهمی در ارائه انواع خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان دارد.

۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 7838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =