تامین دسترسی بزرگراهی از شرق امام رضا به جنوب نجفی رستگار

پیشرفت عملیات احداث پل های تقاطع غیرهمسطح ثامن در محل تقاطع بزرگراه های امام رضا(ع) و شهید نجفی رستگار از مرز ۸۸ درصد فراتر رفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: اقدامات اجرایی به منظور تکمیل پل های تقاطع ثامن روی تکمیل پل های شرق به جنوب متمرکز شده و طی روزهای اخیر عرشه فلزی یکی از ۲ پل باقی مانده به منظور تامین این گردش ترافیکی با موفقیت نصب شده است.
پیوسته با بیان آنکه در طرح احداث تقاطع ثامن، تامین دسترسی از شرق بزرگراه امام رضا(ع) به جنوب بزرگراه شهید نجفی رستگار از طریق احداث ۳ دستگاه پل پیش بینی شده است، افزود: در حالی که یکی از پل های مذکور به طول تقریبی ۲۲۵ متر طی سال های اخیر احداث شده است، از دو پل باقی مانده یکی به طول تقریبی ۶۰ متر مرحله نصب عرشه را پشت سر گذاشته و پل دیگر به طول تقریبی ۱۱۰ متر در مرحله اجرای آخرین پایه است و عرشه فلزی آن به زودی آماده نصب خواهد شد. 
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در تشریح پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های پروژه از تلاش برای تکمیل عملیات خاکریزی مسیر اصلی جنوب به شرق تقاطع ثامن خبر داد و گفت: این گردش ترافیکی تا پایان سال جاری از مسیر موقت به مسیر اصلی منتقل خواهد شد. همچنین تلاش خواهد شد با تکمیل پل های ۳گانه مسیر شرق به جنوب، این گردش ترافیکی نیز تا پایان بهار سال آتی در اختیار شهروندان قرار گیرد.
تقاطع ثامن که در محل تلاقی بزرگراه های امام رضا(ع) و شهید نجفی رستگار قرار دارد، دارای ۶ دستگاه پل روگذر و یک مسیر زیرگذر است. تا به حال عملیات اجرایی ۴ دستگاه پل به همراه مسیر زیرگذر به اتمام رسیده و پل دوربرگردان غرب به غرب این تقاطع زیر بار ترافیک است.

۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 7847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =