رزمایش طرح شهید سلیمانی در قرارگاه پدافند زیستی منطقه۲۱

رزمایش بزرگ قرارگاه پدافند زیستی منطقه۲۱ در قالب اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا استان تهران، فرمانده سپاه محمد رسول اله استان تهران، ر شهردار منطقه۲۱، فرمانده قرارگاه فتح، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار،رئیس آموزش و پرورش مناطق۹و۲۱، پلیس راهور و رئیس مرکز بهداشت غرب تهران و سایر مسئولین منطقه ای و استانی برپا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، علیرضا زالی رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا استان تهران در ابتدای این رزمایش گفت: ایجاد همگرایی و همدلی در بین تمامی دستگاه های اجرایی، مهم ترین مساله ای است که دستاورد بزرگ ملی در اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی محسوب می شود.

زالی با بیان این نکته که تبلور این همگرایی اجتماعی و جمعی در ذیل اجرای طرح شهید سلیمانی در چند سال اخیر منحصر به فرد و استثنایی بوده است، افزود:از ابتدای آذر ماه تا ۲۰دی که طرح شهید سلیمانی در سطح شهر تهران اجرا شده است، ۷۹درصد کاهش فوت و ابتلا را شاهد هستیم.

در ادامه این رزمایش حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول ا... استان تهران گفت: از ابتدای آذر ماه تا کنون، شاهد کاهش ۶۰درصدی میزان ابتلا و مرگ و میر در سطح کشور هستیم و این مهم نتیجه طرح محله محور شهید والامقام سردار سلیمانی است.

او با اشاره به اینکه نتایج مطلوب اجرای این طرح در کنار همراهی و همدلی مردم با خادمان خود منجر به پایش حداکثری وضعیت سلامت شهروندان شده است، افزود:بیشترین حجم مخاطره در درمانگاه ها، بیمارستان ها و پایگاه های ویژه سلامت است که مدافعان سلامت بی ادعا و با نهایت فداکاری در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا با جان و دل کار می کنند.

همچنین در این مراسم اعلایی مدیر مرکز بهداشت غرب تهران طی سخنرانی خود گفت:پس از اجرای طرح شهید سلیمانی، خدمات بسیاری در زمینه بیماری کرونا در مراکز بهداشتی منطقه۲۱ و پایگاه های سلامت درحال انجام است. ۷پایگاه مراقبت سلامت به همت بسیجیان منطقه۲۱ ایجاد شده که این مراکز نقش بسزایی در آگاه سازی شهروندان و کاهش میزان ابتلا داشته است.

۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: 7849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =