سامانه آموزش آنلاین «شهرآموخت» گسترده‌تر شد

مدیرعامل موسسه آموزش شهر گفت: سامانه آموزش آنلاین «شهر آموخت» با شعار «به بزرگی شهر، به تنوع شهروندان» از ابتدای تیرماه امسال راه‌اندازی و در ۶ ماه گذشته به یکی از بزرگترین سامانه‌های آموزش آنلاین تبدیل شد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سیدنوید برکچیان مدیرعامل موسسه آموزش شهر با اعلان این موضوع که بیش از ۱۰۸ فرهنگ‌سرا و خانه فرهنگ در سطح شهر تهران به ارائه دوره‌های آموزشی فرهنگی، هنری و مهارتی اقدام می‌کنند، گفت: یکی از بزرگترین شبکه‌های آموزش غیر رسمی کشور، در اختیار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که با طراحی و ارائه بیش از ۱۵۰۰ عنوان دوره آموزشی، سبد متنوع و جامعی از خدمات آموزشی برای شهروندان -از کودکان تا سالمندان محترم، فراهم آورده است.

او تنوع کم‌نظیر دوره‌های آموزشی، شبکه گسترده ۵۰۰۰ نفری اساتید و مربیان دارای اعتبارنامه تدریس، اعطای گواهی‌نامه آموزشی، گستردگی و در دسترس‌بودن مراکز آموزشی تحت پوشش در گستره شهر تهران، فعالیت یکپارچه، هوشمند و سازماندهی شده تمامی مراکز در پلت‌فرم سینا، پوشش تمامی نیازها و سلایق شهروندان و شهریه مناسب را از جمله ویژگی‌های شبکه آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نام برد.

سید نوید برکچیان افزود: سامانه آموزش آنلاین «شهر آموخت» با شعار «به بزرگی شهر، به تنوع شهروندان» از ابتدای تیرماه امسال راه‌اندازی و در ۶ ماه گذشته به یکی از بزرگترین سامانه‌های آموزش آنلاین تبدیل شد. تا کنون نزدیک به ۱۲۰۰ دوره آموزشی در بیش از ۱۵هزار جلسه در این سامانه برگزار شده است و از این پس تمامی شهروندان ایرانی می‌توانند از خدمات آموزشی سازمان بهره‌مند شوند.

مدیر عامل موسسه آموزش شهر در خصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا بر ارائه خدمات آموزشی سازمان گفت: متاسفانه با تعطیلی مراکز آموزشی، فرصت‌های بیشماری در این حوزه از دست رفت. هرچند سامانه آموزش آنلاین شهرآموخت با حداکثر سرعت مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مستمرا در حال توسعه است، اما فراموش نکنیم با توجه به ماهیت دوره‌های آموزشی سازمان که نوعا مهارتی و عملی است و اینکه الزام و فوریتی در اخذ این آموزش‌ها از سوی شهروندان وجود ندارد، ترجیح بسیاری از مخاطبان صبوری‌کردن به‌منظور امکان حضور در مراکز و دریافت ادامه آموزش‌ها به صورت حضوری است.

او افزود: ان‌شاالله در آینده و رونق دوباره آموزش حضوری، سامانه «شهرآموخت» که هم‌اکنون جایگزین شبکه آموزش حضوری فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ شده است، به عنوان مکمل و ارزش‌افزوده شبکه آموزش حضوری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ایفا نقش خواهد کرد، به‌گونه‌ای که این سامانه و سامانه سینا که زیرساخت هوشمند ارائه خدمات حضوری است، درهم‌تنیده و یکپارچه می‌شوند. ضمن اینکه این سامانه آموزش آنلاین، به عنوان یک از خدمات ماندگار آموزشی سازمان باقی خواهد ماند.

۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 7872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =