شورایاران به اجرای پروژه ها سرعت می بخشند

نشست هم اندیشی شهردار منطقه ۱۶ با اعضای شورایاری محلات9 گانه در خصوص ارزیابی پروژه های توسعه محله ای در سال ۱۴۰۰برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، پیمان پورنصر همکاری شورایاران را در سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری‌ بسیار موثر خواند و گفت:  شورایاران با توجه به درک کامل از نیازهای محله و منطقه توانسته اند همراه خوبی برای مدیریت شهری در زمینه افزایش و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان باشند.

پورنصر افزود: از آنجایی که پروژه های شهرداری براساس خواست و نگاه مردم اجرا می شود، لذا برای رسیدن به نظر مطلوب شهروندان و کوتاه کردن فاصله ها و همچنین سرعت بخشیدن به اقدامات، مراجعه به معتمدین محلات یکی از روش های موثر برای رسیدن به این مهم است.

شهردار منطقه ۱۶با اشاره به اینکه مشارکت جمعی شهروندان در امور شهر اولویت اصلی مدیریت شهری است گفت: باید کمک کنیم در محلات پروژه های مشارکتی و توسعه محور زودتر به سرانجام رسیده و رفاه و آسایش شهروندان حاصل شود و در این راه اعضای شورایاری مثل بازوان توانمند مدیران شهری فعالیت می کنند.

او خاطر نشان کرد: شورایاران  به ‌عنوان حلقه ارتباطی میان مدیران شهری و شهروندان توانسته اند بسیاری از مشکلات شهری و شهروندان را به متولیان و تصمیم‌گیرندگان منتقل کنندو  همین تعامل سبب سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های توسعه محلی شده است.

شهردار منطقه ۱۶ از انعقاد تفاهم نامه ای برای احیای مجموعه ورزشی سهند از طریق سازمان ورزش خبر داد و افزود: اقدام مناسبی که در پروژه گروه بهمن (چیت سازی و بافکار سابق) انجام خواهد شد که برای منطقه آورده فراوانی دارد.

او در ادامه بر اجرای طرح ویژه برای پل بعثت، برقراری تمهیداتی در خصوص ایمنی سرای محله باغ آذری، بررسی پیشنهاد دوربرگردان در میدان بهشت، نظارت جدی تری در خصوص توزیع و اجرای آسفالت در نواحی و... و. تاکید کرد.

 نصیری معاون توسعه و برنامه ریزی شهری منطقه ۱۶ نیز در این باره اظهار داشت :حضور موثر و مستمر دفاتر توسعه محلی منطقه ۱۶ در بررسی و پیشنهاد پروژه های توسعه محلی بسیار تاثیر گذار بوده و همراهی ایشان در تمامی مراحل کار چشمگیر می باشد.    

در پایان اعضای شورایاری با تشکر از همراهی مدیریت شهری فعلی با شورایاران و اقدامات خوبی مانند کوچه رنگی که رضایت شهروندان در درب منازل را بدنبال داشته است درخصوص ایجاد سیستم گرمایشی سرای محله شهرک بعثت، نامگذاری معابر بنام شهدا، برقراری روشنایی و موزه محلی شهدا در محله خزانه ، بهبود آسفالت و سرعتگیر و درخواست افتتاح مجموعه ورزشی شهید بهمن نجفی در محله جوادیه، تبدیل زمین خاکی اصلی به مجموعه و مکانیزه شدن پل عابر پیاده محله علی آبادجنوبی موضوعاتی را مطرح کردند.

۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
کد خبر: 7888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =