اجرای فاز جدید مقابله محله محور با کرونا در منطقه ۶

فاز جدید طرح شهید سلیمانی ویژه بیماریابی و مقابله محله محور با شیوع ویروس کرونا با همکاری اصناف در سطح منطقه ۶ تهران اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، تورج فرهادی شهردار و رییس ستاد مدیریت بحران این منطقه با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در کشور برای مدیریت بحران کرونا یک تلاش کم نظیر بود و  اجرای آن به کاهش زمینه های انتقال ویروس کرونا در کشور منجر شد.

او با تقدیر از رعایت قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی شهروندان گفت : احساس مسئولیت و تعهد مردم نشان داد با مشارکت مردم می توان با هر بحرانی در کشور مقابله کرد.

فرهادی همچنین با اشاره به مصوبات ستاد عالی کرونا  گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف خواهند بود تا تمامی توان خود را برای حفظ سلامت شهروندان  به کار ببندند و ما در شهرداری تهران تا رفع کامل این خطر دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

شهردار منطقه۶ با اشاره به تولید واکسن ایرانی کرونا و اجرای فازهای تزریقات عمومی در ماه های آتی افزود : با همکاری نهادهای خدمات رسان منطقه از قبیل مساجد، بسیج، بهداشت، آموزش و پرورش  منطقه۶ تهران مهیای اجرای این فاز خواهد بود.

۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
کد خبر: 7898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =