بازدید معاون حمل و نقل از ایستگاه مترو میدان قیام

ایستگاه ها و ورودی های در حال تکمیل شبکه مترو تهران،‌ طبق روال هفته های گذشته مورد بازدید میدانی مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و همچنین مدیران شرکت متروی تهران قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در جریان آخرین بازدید صورت گرفته از روند پیشرفت عملیات اجرایی در ایستگاه های مختلف مترو، ایستگاه تربیت مدرس در خط ۶ و ایستگاه شهید محلاتی در خط ۷ مورد پیمایش میدانی مدیرعامل شرکت مترو و دیگر دست اندرکاران مربوطه قرار گرفت. این در حالی است که به نظر می رسد افتتاحیه بعدی در زمینه ایستگاه های شبکه مترو، مربوط به ایستگاه شهید محلاتی در منطقه ۱۴ باشد. همچنین آخرین مراحل تکمیل ورودی شرقی ایستگاه کمیل که قرار است روز دوشنبه ۲۹ دی ماه سال جاری به بهره برداری برسد نیز توسط مدیران ارشد شرکت مترو بررسی شد تا وضعیت نصب آسانسورها و آمادگی آن برای افتتاح مشخص شود.

اما در جریان بازدیدهای صورت گرفته، ایستگاه میدان قیام در خط ۷ نیز مورد بازدید معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران ارشد شرکت مترو قرار گرفت؛ این ایستگاه در منطقه ۱۲ قرارداشته و ساکنان مناطق پیرامونی آن خواستار بهره برداری هرچه سریعتر از آن به عنوان یکی از ایستگاه های پرمسافر و تأثیرگذار پایتخت در منطقه جنوب شرق تهران هستند.

۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 7902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =