ویژه برنامه های شهرداری منطقه ۴ در سالروز شهادت فاطمه (س)

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران از برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه الزهرا(س) با عنوان میثاق عاشورایی مدافعان حریم ولایت در سطح محلات خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴  تهران، محمد خادمی با اعلام این خبر و با اشاره به برگزاری مراسم کوچه های فاطمی گفت : این مراسم با  مرثیه خوانی در برخی کوچه های منطقه ۴  با عنوان "جان نبی" همراه خواهد بود و با توجه به شرایط کرونایی حال حاضر در  ایستگاه های صلواتی اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضد عفونی کننده و بسته های پذیرایی به صورت رایگان توزیع خواهد شد.
خادمی از برگزاری مراسم شمیم یاس و فرزندان گمنام مادر خبر داد و گفت : مراسم شمیم یاس در قالب فضاسازی منازل شهدا، قرائت فرازهایی از زیارت فاطمه زهرا (س) و برگزاری مراسم چارپایه خوانی و همچنین مراسم فرزندان گمنام مادر و تکریم از مادران و همسران شهدا، ایثارگران و مفقودین از دیگر برنامه های این ایام است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ در ادامه به برپایی سوگواره عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در فضای مجازی اشاره کرد  و افزود: سخنرانی، مداحی، روضه آنلاین، شعر خوانی آیینی، مرثیه خوانی، منقبت خوانی از جمله برنامه های مجازی منطقه ۴ است.
او در پایان از توزیع ۶۱۰ سبد کالای حمایتی به بانوان سرپرست خانوار و خانوارهای کم برخوردار سطح منطقه در این ایام خبر داد و گفت : این بسته ها شامل مواد پروتئینی، برنج، حبوبات و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز است.
 خادمی تصریح کرد: اجرای سخنرانی توسط امام جمعه موقت تهران در میدان شاهد، میدان شهید بهشتی و ۳۰ متری اول، مقابل مسجد الزهرا (س) از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سالروز شهادت بانوی دو عالم خواهد بود.

۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 7905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =