طرح نگهداشت شهر به شکل فوریتی

سلسله برنامه های اجرایی طرح فوریتی نگهداشت شهر با حضور و نظارت مستقیم شهردار منطقه ۲۲ در بلوار جهاد شمالی در محله ساحل واقع در محدوده ناحیه ۲ اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه در حاشیه اجرای این طرح که اعضای شورایاری محله صدرا، شهردار ناحیه ۲، معاون فنی و عمران و خدمات شهری حضور داشتند، با بیان اینکه تمرکز ویژه در خصوص بحث نگهداشت شهر و رضایتمندی شهروندان نسبت به خدمات ارائه شده از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: درست است که سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ پل ارتباطی خوبی بین شهروندان و مدیریت شهری به حساب می آید و همشهریان می توانند مشکلات شهری را بیان کنند، اما اجرای طرح های فوریتی کمک می کند تا مدیران شهری از محدوده حوزه فعالیت شان بیشتر آگاه شوند و قبل از اینکه شهروندان مشکلات را انتقال دهند آن مشکل برطرف شود.
رحمان زاده که بیش از ده خیابان این محله را بازدید کرد، افزود: با توجه به دستورالعمل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و تاکید بر نگهداشت شهر، روزهای  پنجشنبه هرهفته با بسیج نیروهای خدمات شهری ،خدمات رسانی در محلات و محورهای اصلی انجام می شود.
شهردار منطقه ۲۲ که از اجرای طرح فوریتی در محله ساحل بازدید کرد، با اهالی این محل که مشکلات در حوزه فضای سبز، نظافت، درختکاری، ترافیک، عمران و... داشتند هم صحبت شد و دستور برطرف کردن مشکلات مطرح شده توسط اهالی این محله را به مدیران شهری منطقه صادر کرد.
رحمان زاده در حین بازدید از نیروهای خدمات شهری که در حال انجام وظیفه بودند به پای درد دل آن ها نشست و خواستار توجه ویژه مسئولان شهری به امورات کارگران زحمت کش شهرداری شد.

۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 7911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =