تنفیذ احکام هیات رئیسه و دبیران شورایاری محلات منطقه ۷ 

احکام کارگروه های تخصصی و دبیران شورایاری محلات ۱۴ گانه منطقه ۷، طی مراسمی با حضور شهردار، معاونین و دبیران شورایاری محلات این منطقه اهدا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در این نشست دبیران شورایاری محلات و ۶ کارگروه تخصصی برنامه و بودجه؛ سلامت، محیط زیست و خدمات شهری؛ عمران و حمل و نقل؛ فرهنگی و اجتماعی؛ معماری و شهرسازی؛ و نوآوری، فناوری و ایده پردازی احکام خود را از سوی سمیه حاجوی شهردار منطقه دریافت کردند.

در حاشیه این مراسم حاجوی ضمن قدردانی از مشارکت شورایاران و نقش موثر آن ها در ارتباط بین شهروندان و مدیریت شهری گفت: شورایاران با استفاده از ارتباطی که با شهروندان دارند می توانند نظرات و درخواست های آنها را به گوش مدیریت شهری برسانند تا در توسعه و هم افزایی محلات گام های موثری برداشته شود.

او با بیان اینکه بخش قابل توجهی از پروژه‌ها در منطقه از طریق درخواست‌های شهروندان در شورایاری‌ها مطرح می‌شود یادآور شد: با حضور شورایاران شاهد تعامل موثرتری در راستای حل مشکلات شهروندان هستیم و از آنجا که این عزیزان بازوان اجرایی ما در محلات هستند، امیدوارم هرچه بیشتر بتوانیم به درخواست های شهروندان در محلات جامه عمل بپوشانیم.

۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 7915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =