بازدید مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران از روند اجرای طرح محله

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران با حضور در منطقه ۷ از روند اجرای طرح محله ای نگهداشت شهر که این هفته در خیابان اجاره دار اجرا شد، بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نیروهای اجرای نواحی پنجگانه منطقه اقداماتی از قبیل پاکسازی انهار روباز و روبسته، شستشوی المان های شهری، حذف زوائد فیزیکی، طعمه گذاری جانوران مضر شهری، جمع آوری زباله های خشک و تر، شستشوی جداول و مخازن، حذف پاجوش و تنه جوش درختان، شستشو و پاکسازی دیوارنگارها، نقش برجسته های ترافیکی و المان های دیواری، پاکسازی کانال ها و حوضچه ها، علف کشی و کندو کوب باغچه ها، نظافت معابر و فضای سبز را در این محور اجرا کردند.

در حاشیه این بازدید عباس مافی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ گفت: طرح فوریتی نگهداشت شهر با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان در روزهای پایانی هر هفته در محلات کم برخوردار اجرا می شود.

او یادآور شد: با توجه به دستورالعمل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و تاکید بر نگهداشت شهر، روزهای  چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته به جهت نگهداری سطح محدوده، کلیه ادارات حوزه امور شهری و محیط زیست به اتفاق عوامل ناحیه اقدام به ساماندهی و خدمات رسانی محلات می نمایند.

۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
کد خبر: 7916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =