برگزاری ویژه برنامه های «جان نبی»

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از گرامیداشت سیره فاطمی با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی همزمان با شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) گفت: ویژه برنامه های «جان نبی» در ۲ محور شامل  برگزار مسابقه در قالب دلنوشته، مقاله نویسی، عکس، سیره حضرت زهرا (س) با موضوع شهادت حضرت فاطمه (س) و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر در فضای مجازی با هدف گرامیداشت سیره فاطمی به اجرا درمی آید.

مختاری به تشریح دیگر برنامه ها پرداخت و گفت: تهیه و پخش کلیپ، انیمیشن ویژه شهادت حضرت فاطمه (س) در فضای مجازی، برپایی مراسم چارپایه خوانی و تعزیه خوانی و تکریم مادران، همسران شهدا، ایثارگران و مفقودین شاغل در شهرداری از دیگر برنامه های این ایام است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: برگزاری ویژه برنامه «شمیم یاس» با نصب سیاهه، پرچم عزا و کتیبه بر ورودی منازل خانواده معظم شهدا و دلجویی و احوال پرسی شهرداران نواحی از خانواده های مکرم شهدا با تماس تلفنی یا تصویری در فضای مجازی نیز از برنامه هایی بود که در این دهه انجام شد.

او افزود: برگزاری مسابقات مجازی نظیر  نقاشی ویژه کودکان با موضوع شهادت حضرت زهرا(س)، زیباترین جمله در مورد ایشان ویژه بانوان، کتابخوانی با موضوع داستان های شگفت انگیز از زندگی حضرت زهرا (س)، تقدیر از توانیابان و قرائت زیارت عاشورا در فضای مجازی از برنامه های است که به همت اداره ورزش بانوان در این ایام به اجرا درمی آید.

برپایه این گزارش؛ با هدف هویت بخشی سیمای بصری، پرچم مشکی، پوستر و بنر های تبلیغاتی با موضوع ایام فاطمیه تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب شده است.

۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
کد خبر: 7922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =