شرایط شکننده است، فریب نخورید

شهر: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر سخنان وزیر بهداشت و توصیه های رئیس ستاد کرونای تهران گفت: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است و در صورت کوچکترین غفلت و بی توجهی به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی به شرایط سخت و بحرانی آبان ۱۳۹۹ باز خواهیم گشت.

به گزارش شهر، سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) افزود: بخشی از رعایت پروتکل ها به شهروندان و بخشی نیز به نهادها و مسئولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازیهای بی رویه باز می گردد .

خال با تاکید بر ادامه روند رعایت پروتکل ها و محدویت ها گفت: در صورت کوچکترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبان  باز خواهیم گشت لذا بایستی رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) شرایط و اوضاع فعلی را شکننده خواند و گفت: نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و بر تمام مسئولان و دست اندرکاران و نهادهای مختلف است که تا شرایط اطمینان بخش رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت ها را رعایت کنند.

او افزود: توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه های ستاد ملی کرونا است و تاکید می کنیم که نباید با شنیدن آمارهای کاهشی که می تواند موقتی باشد دچار بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل ها شویم و جدی بودن خطر را فراموش کنیم.

۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 7937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =