تاکید کلهری برتعامل سازمان‌های خدمات‌رسان برای کنترل بیماری کرونا

نشست فصلی ستاد بحران منطقه ۵ با حضور فرمانده راهور منطقه۵، سرکلانتری دوم فاتب، فرمانده سپاه ناحیه قدس، نماینده قرار گاه ثارالله، معاون مرکز اورژانش غرب تهران، معاون اداره بهداشت شمالغرب تهران، شهردار منطقه۵، دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و مدیر اداره سلامت منطقه منطقه۵ و با محوریت ویروس کرونا برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، شهردار این منطقه در این جلسه بر افزایش تعامل و همکاری تمام دستگاههای خدمات رسان برای پیشگیری از شیوع ویرس کرونا تاکید کرد و گفت: همهگیری این ویروس به پایان نرسیده است و با توجه به شیوع گونه های جهش یافته نباید در کنترل مستمر این بیماری لحظه‌ای غفلت کرد.

محمود کلهری درخصوص اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونای انگلیسی گفت:یکی از اقدامات ما راه اندازی اتوبوس سیار است که در محلات به صورت روزانه مستقر میشود و علاوه بر اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا، تست رپید را انجام میدهد.

کلهری بر احتیاط و رعایت دقیق پروتکلهای بهداشتی برای قطع زنجیره کرونا تاکید کرد و گفت: در تمام بازارهای میوه و ترهبار منطقه ۵ استندهای اطلاع رسانی نصب و تعداد ۱۰۰۰ پوستر که در آن مشخصات ۱۰ پایگاه غربالگری منطقه در آن ذکر شده بین اصناف منطقه  اعم از نانوایی ها و سوپرمارکت ها توزیع خواهد شد.

شهردار منطقه۵  اضافه کرد: مرکز بهداشت کن، درمانگاه شهرداری منطقه ۵، مجموعه شهربانو، کلینیک گل و گیاه در ناحیه۶ منطقه ، بوستانهای کیهان و کاج ، مساجد امام علی (ع)، ثارالله و الزهرا(س) و پایگاه جنب سرای محله المهدی پایگاههای غربالگری رایگان  هستند که در مراکز بهداشت کن، درمانگاه شهرداری منطقه ۵، مجموعه شهربانو، کلینیک گل و گیاه در ناحیه۶ علاوه بر انجام تست با استقرار پزشک معاینات لازم بر روی مراجعان صورت می‌گیرد.

۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 7959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =