لایروبی مستمر کانال ها و مسیل های منطقه ۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ تهران از اجرای طرح لایروبی مستمر کانال ها ومسیل ها خبرداد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اکبر کریمی پوربا اعلام این خبر گفت: با توجه به  فصل بارندگی ، تمهیدات لازم از سوی مدیریت شهری منطقه انجام شده است تا هدایت و حرکت آب های سطحی ناشی از بارندگی های فصلی در مسیر کانال های جمع آوری کننده به سرعت انجام شود.
او افزود:  به منظور کنترل و پیشگیری از جاری شدن سیلاب  احتمالی ، لایروبی و پاکسازی مسیل  اوین و درکه به صورت مستمر و فوریتی در دستور کار ویژه  این معاونت قرار گرفت.
کریمی پور  با اشاره به اینکه پاکسازی و لایروبی مسیل ها ،شبکه های اصلی و فرعی، انهار روباز، حوضچه های رسوبگیر وچاه های جذبی، بهسازی، تعمیر و نگهداری شبکه اصلی جمع آوری آبهای سطحی به صورت مستمر و منظم در حال اجراست، افزود: در همین راستا لایروبی و پاکسازی ٣٠ کیلومتر مسیل و ۵٠ کیلومتر کانال اصلی و ۱۳۰ هزار متر طول کانال های فرعی با استفاده از عوامل کارگری،ماشین آلات و ادوات سنگین انجام شد.
او درادامه اضافه کرد : شهرداری منطقه دو با به کارگیری تمام توان و امکانات خود تلاش دارد در روزهای بارندگی از ورود هر گونه آبگرفتگی و اخلال در رفت وآمد شهروندان پیشگیری کند..
معاون خدمات شهری منطقه۲  با اشاره به اینکه نیازمند مشارکت شهروندان در خصوص عدم تخلیه زباله های شهری در انهار و کانال های عبوری هستیم، یادآور شد: با توجه به اینکه مدیریت شهری تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است ولی همچنان از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ آماده دریافت نظرات و نقطه نظرات شهروندان است.

۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: 7992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =