اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی منطقه ۴ در هفته هوای پاک

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ با تشریح ویژه برنامه های "هفته هوای پاک" گفت: برگزاری وبینارها و کارگاه های آموزشی مجازی در کنار همایش دوچرخه سواری و قدردانی از رکاب زنان برخی از برنامه های هفته پاک است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حمیدرضا فرخی" در اینباره گفت: به مناسبت هفته هوای پاک که از ۲۷ دی ماه لغایت ۳ بهمن ماه است، برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی درخصوص آلودگی هوا و مضرات آن بر روی سلامتی انسان توسط اساتید دانشگاهی با محوریت اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه ۴ از جمله برنامه های این هفته پاک خواهد بود.
او  ادامه داد: بالا بردن اطلاع شهروندان با ارائه پیامها، محتوای متنی، صوتی، تصویری، فیلم وکلیپ با موضوعات هوای پاک در کانال ها و صفحات مجازی مدارس، سرای محلات، دبیران کانون و ... از دیگر برنامههای این هفته به شمار می رود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ در ادامه از برگزاری مسابقات مختلف نقاشی، طراحی پوستر، انشاء نویسی در فضای مجازی خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته هوای پاک، مراسم دوچرخه سواری و رکاب زنی با حضور علاقه مندان محیط زیست برگزار و از رکابزنان قدردانی شد.
فرخی در پایان از برگزاری وبینار آموزشی، پنل های پرسش و پاسخ و میزگرد آنلاین با حضور مسئول NGO کندو، کاشت نهال با حضور کارشناسان و علاقه مندان به محیط زیست و پخش کلیپ، تیزر، موشن گرافی و فیلم کوتاه در نمایشگرهای موجود در ساختمان منطقه خبر داد.

۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
کد خبر: 7994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =