بازدید معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از منطقه ۱۹

محمدرضا جوادی یگانه به همراه مدیران ادارات کل و سازمان های تابعه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تعدادی محله های ناحیه ۳ منطقه ۱۹ و پروژه سهیل ۱۴۰۰(خلازیر) بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دوشنبه ۲۹ دی ماه جمعی از مدیران ادارات کل و سازمان های این معاونت به همراه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از تعدادی از ناحیه های این منطقه بازدید کردند.

در این بازدید مدیران ادارات کل و سازمان ها ضمن بازدید از محله های منطقه ۱۹ با ساکنان آن محل به گفت و گو نشستند.

سپیده علیزاده مددکار و موسس مرکز نورسپید هدایت ضمن تشریح مشکلات معتادان طی این بازدید در جمع مدیران ادارات کل و سازمان های معاونت اجتماعی و فرهنگی گفت: اکنون ما توانستیم تعدادی از معتادان عبوری این منطقه را وارد کمپ کنیم و آن ها علاقمند به ترک مواد مخدر هستند. همچنین این مددکار ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه خلازیر و اقدامات صورت گرفته توسط سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران خواستار احداث یک ساختمان برای ایجاد یک مددسرا مختص بانوان در این منطقه شد.

در ادامه این بازدید محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور در جمع مدیران در ساختمان سرای محله دولتخواه جنوبی ریاست جلسه شورای مدیران این معاونت در دست گرفت و خواستار تسریع ارائه خدمات به معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ شد.

مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته درخصوص جمع آوری بازار دستفروشان کالاهای بدون صاحب《شیطان بازار》توسط شهرداری تهران به همراه نیروهای پلیس در این منطقه که باعث ایجاد ناامنی و سلب ارامش از ساکنین شده بودند و توانستند در جمع آوری این بازار موفق و موثر عمل کنند ،گفت: شهرداری تهران و پلیس همکاری و تعامل خوبی در جمع آوری این بازار داشتند و ما نهایت تشکر را داریم.

و در پایان زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران با حضور در جلسه شورای مدیران معاونت اجتماعی و فرهنگی ضمن قدردانی از تلاش ها و عملکرد این معاونت خواستار توجه ویژه به منطقه خلازیر و رفع مشکلات آن شد.

۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 8001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =