اکران آثار کودکان خاص در دومین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهران

مدیرکل اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از اکران آثار کودکان جسمی و حرکتی در مسابقه نقاشی کودکان تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی دانشور با اشاره به انتشار فراخوان دومین دوره نمایشگاه نقاشی کودکان تهران که مصادف با تعطیلی مدارس، سرای محلات و خانه‌های کودک در بحران کرونا بود، گفت: خوشبختانه با وجود محدودیت‌ها و تبلیغات گسترده و مطلوبی که داشتیم، استقبال شرکت در این جشنواره به نسبت سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در خصوص حضور تعدادی از کودکان با نیازهای ویژه در این نمایشگاه اظهار داشت: کودکان نابینا، کم بینا، کم شنوا، معلولین جسمی و حرکتی در بخش ویژه ای از نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

او هدف از برگزاری این مسابقه را گام برداشتن در راستای تحقق شهر دوستدار کودک دانست و یادآور شد: برآنیم تا با برگزاری این مسابقات نظرات کودکان در خصوص شهر را جویا شویم و ساختاری را در این موضوع داشته باشیم.

دانشور در پایان خاطرنشان کرد:‌ در همین راستا تحلیل محتوای نقاشی‌ها، می تواند در این زمینه ما را یاری کند و می‌توانیم به آن دست یابیم که چه مواردی در سطح شهر توجه کودکان را جلب می کند تا در شهر دوستدار کودک آن‌ها را اجرایی کنیم.

۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 8013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =