انهار شمال شرق تهران مرمت و بازسازی می شوند

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران، تبدیل انهار به کانیو را ازعوامل مهم کاهش آبگرفتگی ها برشمرد گفت: با اجرای این گونه عملیات ها آبگرفتگی در سطح معابر کاهش خواهد یافت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴  تهران، " مهدی پورشاسب"  بابیان اینکه برخی از انهار به مرور زمان دچار فرسودگی می شوند و نیاز به مرمت دارند افزود: یکی از اقدامات مهم در مهار آبگرفتگی ها،شناسایی انهار قدیمی در معابر ، مرمت و تبدیل کردن آنها به کانیو با هدف کاهش آبگرفتگی است.
او با اشاره به نقاط شناسایی شده  افزود : انهار محله نارمک به ویژه خیابان فرجام و شهید آیت ، محله تهرانپارس غربی محدوده خیابان صیادیان به طول حدود ۲۰۰ متر  و خیابان ۲۱۲ حدفاصل خیابان شهید آیت الله خوشوقت تا خیابان سجده ای به طول حدود ۱۲۰ متر به علت فرسودگی و خرابی به کانیو تبدیل شدند.
معاون فنی و عمرانی منطقه ۴  ادامه داد: اجرای این طرحها ،علاوه بر رفع مشکلات زیست محیطی، کاهش میزان انباشت زبالهها ، پیشگیری از تجمع حشرات و حیوانات موذی، تعریض معابر برای تردد و پارک وسایل نقلیه و کاهش آبگرفتگی ها را به دنبال دارد.
او در پایان  اضافه کرد:همچنین ترمیم جدول آسیب دیده ، مرمت کفپوش و رفع معارض پیاده در نواحی ۹ گانه با هدف ایمنی تردد عابران پیاده و کاهش مشکلات آبگرفتگی در حال اجرا است.
 

۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر: 8027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =