بهره برداری از کانال جمع آوری و هدایت آبهای سطحی مدائن در جنوب غرب پایتخت

کانال جمع آوری و هدایت آبهای سطحی مدائن در منطقه ۱۸ همزمان با بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه های عمرانی جنوب غرب پایتخت، مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، کانال جمع آوری و هدایت آبهای سطحی مدائن که به طول ۱۰۵۰ متر در امتداد کانال معلم و با هدف انتقال بخشی از رواناب های بالادست به کانال سجاد واقع در بزرگراه آیت ا... سعیدی احداث شده است، در جریان بازدید میدانی  صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه های عمرانی جنوب غرب پایتخت، رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.
طی این بازدید میدانی که به اتفاق سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸، مهندس علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و تنی چند از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی برگزار شد، بخش های مختلف پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی مورد پایش قرار گرفت و ضمن بازدید از ملک ۲۱ هزار مترمربعی تازه تملک شده در مسیر فاز نخست پروژه، تمهیداتی در جهت تسریع عملیات اجرایی اتخاذ شد.
در جریان این بازدید چند ساعته، آخرین وضعیت پروژه احداث شارباغ حضرت فاطمه زهرا(س) نیز مورد بازدید قرار گرفت و راهکارهای تسریع عملیات اجرایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
پروژه احداث محور شارباغ حضرت فاطمه زهرا(س) پس از انتقال خط راه آهن تهران- تبریز به زیر زمین در سال ۱۳۹۲، روی بام این تونل در محدوده ای به طول تقریبی ۹ کیلومتر و کشیدگی شرقی- غربی و عرض متوسط ۳۰ متر با وسعت حدود ۲۷ هکتار تعریف شده است که با احتساب فضای بین جدار ساختمان های شمالی تا جنوبی طرح و خیابان های موجود، این محدوده در مجموع به حدود ۵۰ هکتار در فازهای بعدی افزایش پیدا می کند.
 

۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 8038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =