نمایشگاه نقاشی کودکان در خانه هنرمندان

نمایشگاه نقاشی کودکان تهران با عنوان «شهری که من دوست دارم ببینم» از ۶ تا ۱۴ بهمن ماه در خانه هنرمندان به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در دومین دوره مسابقه نقاشی با عنوان “شهری که من دوست دارم از پشت پنجره ببینم” ۱۴ هزار و ۸۵۰ اثر شرکت داشتند که از این میان ۱۸۰۰ اثر توسط هیات انتخاب، به مرحله دوم داوری راه یافتند و در مرحله دوم از میان ۱۸۰۰ اثر ٢٠٣ اثر انتخاب شدند. سال گذشته ۹۳۰۰ اثر از سوی کودکان برای دبیرخانه ارسال شد اما در این دوره حضور شرکت کنندگان ببش از ٤٠ درصد افزایش داشته است. 
دومین دوره نمایشگاه نقاشی کودکان تهران از ۶ تا ۱۴ بهمن ماه در خانه هنرمندان و باتوجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و این در حالیست که این نمایشگاه به صورت آنلاین به آدرس tehrancpc.ir نیز قابل دسترسی خواهد بود.
مسوولیت داوری نهایی این مسابقه را که با همراهی آموزش و پرورش شهر تهران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، ایرج طهماسب، محمدعلی بنی‌اسدی، جمال‌الدین اکرمی، حدیثه قربان و آتوسا صالحی به عهده دارند.

۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 8039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =