بازدید صبحگاهی سرپرست منطقه ۸، از پروژه‌های عمرانی سطح منطقه

سرپرست شهرداری منطقه۸،به همراه جمعی از معاونین، شهرداران نواحی و روسای ادارات از پروژه های در دست اقدام منطقه در جهت تسریع و بهبود روند پروژه ها بازدید کرد.

به گزارش  شهربه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸،مسعود رنجبریان سرپرست شهرداری منطقه،صبح امروز از پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرا ، مراحل پیشرفت پروژه ها همچنین بررسی موانع و مشکلات آنها قرار گرفت.

رنجبریان در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع هر چه بیشتر روند پیشرفت پروژه ها گفت: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی از اولویت های مهم محسوب می شود ضمن اینکه رعایت شاخصه های کیفی از مولفه هایی است که باید با جدیت مد نظر قرار بگیرد.

او همچنین با تاکید بر بازدید های میدانی منظم از سطح محلات، گفت: احصاء مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه های مختلف عملکردی شهرداری اعم از خدمات شهری، فنی و عمرانی، امور اجتماعی و فرهنگی و فنی و ترافیک طی بازدیدهای منظم صورت میگیرد به همین دلیل تداوم این بازدیدها با جدیت در دستور کار قراردارد.

رنجبریان در ادامه افزود: بهبود شرایط در محلات به ویژه در حوزه نگهداشت شهر که مورد تاکید خاص و ویژه مدیریت ارشد کلانشهر تهران است به منظور آماده سازی بستری مناسب جهت ارتقاء سطح رضایت مندی شهروندان و مشارکت آنان در اداره امور شهری نیز با جدیت هر چه بیشتر پیگیری می شود.

در این بازدید همچنین از بوستان ترنج زندگی، احداث مخزن مسیل باختر ومخزن معلم،خیالستان زندگی، تره بار و مجموعه مشارکتی پروین و تره بار لشگر،پایانه تاکسی رانی سه راه تهرانپارس، پارکینگ شهید مدنی، احداث خط سبز و مسیر ویژه دوچرخه خیابان دماوند همچنین پروژههای توسعه محلهای در خیابان های ارمغانی و علیپور بازدید شد.

۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 8049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =