آیین گرامیداشت هفته هوای پاک با مشارکت توان یابان

آیین گرامیداشت هفته هوای پاک با حضور پیمان پور نصر شهردار منطقه ۱۶، آزاده دل مدیر توسعه سیستم های حمل ونقل پاک سازمان ترافیک شهرداری تهران، کریم پور معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه و جمعی از توان یابان و جانبازان شهر تهران با همکاری هیات ورزش های جانبازان و معلولان در بوستان ترافیک منطقه ۱۶ برگزارشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، پیمان پورنصر شهردار منطقه حضور توان یابان و جانبازان شهر تهران در بوستان ترافیک را فرصتی مغتنم دانست و گفت: توان یابان به عنوان سفیران اجتماعی سبز در جامعه، می توانند نقش بسزایی در فرهنگ حفظ هوای پاک داشته باشند.

او افزود: تعیین روز ملی هوای پاک با هدف برانگیختن حساسیت اقشار مختلف جامعه بوده و با توجه به این امر که رکن اصلی برطرف ساختن معضل آلودگی هوا، مشارکت مردمی و افزایش هماهنگی‌های بین بخشی است، این روز می‌تواند عامل مهمی در مشارکت عمومی و همه جانبه به شمار آید.

آزاده دل مدیر سیستم های حمل ونقل پاک معاونت ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته هوای پاک گفت:شهروندان  میتوانند با اقدامهایی هر چند کوچک در کاهش آلودگی هوا اثرگذار باشند که به طور مثال میتوان نمود این رویکرد را در استفاده از دوچرخه به جای خودروی شخصی عنوان کرد.

کریم پور معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه  گفت:بیش از ۲۰۰ توانیاب، جانباز و دوچرخه سوار با حضور در بوستان ترافیک منطقه ضمن آموزش و یادگیری دوچرخه سواری از طریق گروه های NGO و داوطلب، دوره جدیدی از دوچرخه سواری را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کردند.

در پایان این مراسم از رجب زاده مسئول ID ورزشهای جانبازان و معلولان شهر تهران با اهدای لوح از طرف شهردار تهران تقدیر به عمل آمد.

۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: 8051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =