ظرفیت مددسرای منطقه۹ تکمیل است

پیرو تاکیدات شهردار تهران مبنی بر خدمت رسانی به افراد بی سرپناه در سردترین فصل سال که توسط گشت های فوریت های خدمات اجتماعی انجام می شود؛ منطقه ۹ همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری، پذیرایی از مددجویان را به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار داده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید مصطفی موسوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: امسال همچون سال های گذشته،طرح زمستان گرم به منظور ساماندهی افراد آسیب دیده از سوی اداره آسیب های اجتماعی اجرا شده و با انتقال افراد بی خانمان از منطقه به گرم خانهها، خدمات مورد نیاز بهداشتی و غذای گرم در اختیار آنان قرار می گیرد.
او افزود: آسیب دیدگان اجتماعی در زمان اقامت خود در مددسرای منطقه۹ از خدمات مددکاری، پزشکی، مشاوره ای و امکاناتی نظیر حمام، آرایشگاه، لباس و غذای گرم بهرهمند میشوند.
شهردار منطقه ۹ تاکید کرد: این مددسرا با مساحت ۵۰۰مترمربع و ظرفیت۱۵۰ نفر که در حال حاضر به خاطر برودت دما به لحاظ پذیرش مددجویان ظرفیت آن تکمیل است در بزرگراه فتح ۲۹ واقع شده و براساس شاخصها و استاندارهای سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به صورت شبانه‌روزی پذیرای مددجویان است.
موسوی هدف کلی از اجرای این طرح را ارتقاء امنیت در منطقه و بهبود سلامت جسمانی، روانی و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی دانست.
او در خاتمه اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده‌ افراد بی‌سرپناه از طریق سامانه ۱۳۷ یا تلفن ۵۵۵۲۲۳۲۲ مجموعه شهری را در ارائه خدمات بهینهتر به این افراد یاری کنند.

۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
کد خبر: 8056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =