تشکیل کارگروه های تخصصی مدیران محلات ۱۰ گانه در تهران ۱۴۰۰

شهردار منطقه ۱۰ در نشست با مدیران محلات دهگانه بر استفاده از تخصص و دانش مدیران محلات در کارگروه های تخصصی شش گانه منطقه تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، جلسه بررسی گزارش عملکرد نواحی و مدیران محلات با حضور شهردار منطقه، جمعی از معاونین، روسا و مدیران محلات دهگانه در مجتمع شهید غنی پور برگزار شد.

در حاشیه این نشست مجید رباطی ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته توسط مدیران محلات بر نقش موثر آن ها بر احصاء و رفع چالش ها و مشکلات محلات اشاره کرد و ارتباط مستقیم با مردم و تعامل و مشارکت هر چه بیشتر با شهروندان در پیشرفت و توانمندسازی محلات را امری ضروری عنوان کرد.

شهردار منطقه صداقت و اعتماد را دو اصل مهم در ارتباط با شهروندان دانست و تشکیل کارگروه های تخصصی مدیران محلات و استفاده از ایده، تخصص و توان آن ها برای شناسایی نقاط ضعف و قوت محلات بسیار حائز اهمیت برشمرد و آشنایی با ظرفیت های محله ای و برگزاری جلسات هم اندیشی را موثر دانست.

رباطی در خاتمه بر اهتمام ویژه برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی تاکید و تصریح کرد: افزایش کیفیت و تغییر رفتار شهروندی و ارایه الگوهای پایدار با انجام اقدامات ترویجی، آموزشی و تولید محتوا با تشکیل کارگروه های تخصصی برای اجرای این مهم ضروری است تا بستر مناسبی در زمینه ارتقای این فرهنگ در بین شهروندان فراهم و گامی مثبت در منطقه برداشته شود.

گفتنی است در این نشست علاوه بر بحث و تبادل نظر، نقطه نظرات و پیشنهاداتی نیز از سوی حاضرین ارائه و موارد جدیدی مطرح و طی مصوباتی در دستور کار رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 8066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =