تشریح اقدامات در حال اجرا به منظور مدیریت سیلاب در محدوده بزرگراه شهید لشکری

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پیشرفت قابل ملاحظه اقدامات اجرایی به منظور مدیریت سیلاب در محدوده بزرگراه شهید لشکری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل ازپایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی که در تشریح آخرین وضعیت اجرایی پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی محدوده بزرگراه شهید لشکری(مخصوص کرج) ، با اشاره به اهمیت ترافیکی آن به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی تهران و کرج، از پیشرفت قابل ملاحظه اقدامات اجرایی به منظور مدیریت سیلاب در محدوده این بزرگراه خبر داد و گفت: این پروژه در دو مقطع اجرایی و به صورت همزمان فعال است.
او مقطع نخست پروژه را شامل اجرای عملیات لوله رانی به قطر ۱۶۰۰ و ۱۸۰۰ میلیمتر با دستگاه پایپ جکینگ ذکر و اضافه کرد: پیشرفت این مقطع ۲۶۵۰ متری به مرز ۴۶ درصد رسیده است. مقطع اجرایی دوم که به تازگی و متعاقب تجهیز کارگاه فعال شده است در محدوده شهرک اکباتان و فرودگاه مهرآباد تا میدان آزادی انجام می شود. این جبهه کاری به لحاظ راهکارهای اجرایی شامل ترکیبی از لوله گذاری و احداث تونل سنتی است و طول آن به ۱۶۶۶ متر می رسد.
 احداث و راه اندازی شبکه مدیریت سیلابی بزرگراه های پایتخت از مهمترین الزامات طرح جامع مدیریت آب های سطحی شهر تهران به شمار می آید و در این راستا تکمیل پروژه های مدیریت سیلاب در محدوده بزرگراه های فتح، آزادگان، شهید لشکری و آزادراه تهران- کرج توسط شرکت خاکریزآب به صورت همزمان ادامه دارد.
 

۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 8071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =